Khamis, 17 Jun 2021

BBM3410-2021-MINGGU 12-KEINDAHAN (INSTAGRAM)

Keindahan ialah satu kesempurnaan yang subjektif dimata manusia. Bagi saya, keindahan yang hakiki ialah keindahan yang memberikan sinar dalam kehidupan manusia. Keindahan juga tak terbatas dan hanya dapat dirasai oleh insan yang betul-betul memahami erti kehidupan. 

Hari ini, saya dan rakan-rakan telah memuat naik satu post di laman sosial Instagram kami berkaitan tema "keindahan". Saya melihat banyak idea dan pandangan dari rakan-rakan saya berkaitan keindahan pada mata mereka. 

Kalau anda nak tahu apa kata mereka tentang "keindahan", jom tengok beberapa posting dibawah. Sekiranya anda nak tahu dengan lebih lanjut, bolehlah anda lawati laman sosial Instagram saya! Nak tahu caranya? Pergi ke muka hadapan blog saya, dan cari disebelah kanan blog berkaitan Laman Sosial Saya! Jangan lupa tengok tauuuu 😉






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1. BIODATA DIRI 2. CERITA SOSIAL 1 3. PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4. NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5. ASAS GRAFIK MUDAH 6. ASAS GRAFIK WARNA 7. ASA...