Khamis, 24 Jun 2021

BBM3410-2021-MINGGU 13-MISTERI KOPI

 


LINK YOUTUBE: https://youtu.be/d-q-toRLmD4


Misteri kopi nusantara!! Hakhakhak kelakar la pula bunyinya! Assalamualaikum dan hai guys. Korang suka minum kopi tak? Tak kisahlah kopi apa pun, asal dari keluarga adik-beradik sepupu sepapat kopi tu pun jadilah. Kalau tanya saya, saya suka kopi .......... Hehehe, nak rahsia sikit kopi apa kegemaran saya sebabnya jawapan ada dekat gambar dibawah! 


Kenapalah saya bercerita fasal kopi pula kali ini kan? Sebabnya ialah pada 22 Jun yang lepas, saya ada menyaksikan siaran langsung Dewan Bahasa dan Pustaka dalam Rancangan Sembang Tamu Misteri Kopi bersama dengan Dr. Siti Nur Aliaa. Kalau korang nak tahu, Dr Aliaa juga ialah seorang pengembara wanita solo yang mengembara ke beberapa negara tauu. Cerita ini saya ada kongsikan di ruangan post yang lepas. Okay, kalau kalian nak tahu apa yang Dr. Aliaa dan rakan-rakan saya yang lain kongsikan dalam siaran langsung tersebut, jom tengok gambar di bawah dan jangan lupa tengok siaran ulangan di link di atas okay??


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1. BIODATA DIRI 2. CERITA SOSIAL 1 3. PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4. NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5. ASAS GRAFIK MUDAH 6. ASAS GRAFIK WARNA 7. ASA...